15 July, 2014

Someone

Perkenalan denganmu xseindah perkenalan dgn mereka yg terdahulu . Matamu yg sering memandang ke arahku amat tdak menyenangkan ku yg ketika itu sedang dilanda delima . kedinginan hatiku yg sedang retak dikewakn lelaki menyebabkanku rimas dengan dirimu sehingga aku menjauhkan diri dari tempat itu . Keriangan ibu menceritakan ttg dirimu dan kedinginan cara akk ku mengenalkan kamu kepdaku menarik minatku thdapmu. Baik,sopan,playboys,peramah,nakal, . semua tingkah lauku mu menjdi bualan drumah ku buat seketika , Membuatkan hatiku terdetik untuk menyambut salam perkenalanmu . Bermula dari perasaan ingin tahu ttg drimu .kita mula berbual melalui chatting di mukabuku . disitulah kita mengenali antara satu sama lain secara ringkas . Peribadimu , sikapmu , membuatkan aku ingin lebih mengenalimu tapi hanya sekadar teman atau rakan dimukabuku .  Sedang aku sibuk mengenalimu , kekasih lama dtg menagih simpati  kasih sayangku pada dye mbuat aku leka seketika . Hingga suatu hari aku rasa kehilangan sesuatu disampingku iaitu dirimu . Bila mengenalimu ada smcm rasa dihatiku aku senang bila bersamamu melayan karenah manjamu menagkis kemarahanmu memujuk dirimu yg sering terasa hati dgn ku .  tapi aku takut untuk mengungkapkan kata yg indah kerana hati masih belum mampu tok dimiliki mugkin awk boleyy menduduki namun belum masanya untukmu memilikinya . Biarlah perhubungan kita ini sekadar teman tapi mesra . Andai satu hari nanti dirimu ditakdirkan untukku .Aku sedia menerimanya . Kekalkan laa ukhwah kita niee . Aku bahagia mengenalimu .



                                                       
                                                                        24270197

No comments:

Post a Comment